آخر الأخبار

31‏/01‏/2015

بالفيديو.. السيسي: "مش هنسيب سيناء يا تبقى بتاعت المصريين يا نموت"

بالفيديو.. السيسي: "مش هنسيب سيناء يا تبقى بتاعت المصريين يا نموت"
الرئيس عبد الفتاح السيسي

أكد الرئيس عبد الفتاح السيسي، أن الدولة لن تترك سيناء للإرهابيين، قائلا:"مش هنسيب سيناء، يا تبقى بتاعت المصريين يا نموت". 

وأضاف السيسي في كلمة وجهها للشعب منذ قليل تعقيبا على أحداث سيناء الإرهابية: "مستعد أقف قدام الدنيا كلها طول ما انتو معايا، مقدرش أقاوم إلا بيكم".

وتابع:"الدول التي خاضت معارك ضد الإرهاب في أفغانستان والعراق كانت بتمشي وتسيب الإرهاب.. لكن في مصر إحنا مش هنسيب سيناء لحد .. يا تبقى سيناء بتاعت المصريين يا نموت".


المصدر : Nile Star News+الدستور


0 التعليقات: