آخر الأخبار

25‏/10‏/2014

بالفيديو.. "أديب" يبكي على الهواء.. ويوجه رسالة عتاب لـ"السيسي"

بالفيديو.. "أديب" يبكي على الهواء.. ويوجه رسالة عتاب لـ"السيسي"

وجه الإعلامي عمرو أديب، رسالة عتاب إلى الرئيس عبد الفتاح السيسي، وهو في حالة من البكاء، قائلا: "أنا زعلان منك يا ريس لأنه ميعرفش المصريين.. إزاي تقول إنك خايف إن حد يدخل بينا.. إنتا نستنا ولا إيه إحنا على طول مع بعض ونقف بجانب الجيش".

وأضاف أديب - خلال برنامجه "القاهرة اليوم" المذاع على قناة "اليوم" - قائلا: "أوعى تقلق من المصريين.. عيب يا ريس تحسب إن المصريين ممكن يضحك عليهم بالعمليات دي إحنا مش هبل.. إحنا هنفضل واقفين جنب دولتنا".

وتابع أديب قائلا: "لا حساب ولا عتاب مع الدولة إلا بعد ما نخلص على ولاد الكلاب".



المصدر : Nile Star News+صدى البلد

0 التعليقات: