آخر الأخبار

25‏/10‏/2014

أحمد موسى لـ"الجيش" منفعلا: "عايز بكره جثث من الإرهابيين ودك سيناء"

أحمد موسى لـ"الجيش" منفعلا: "عايز بكره جثث من الإرهابيين ودك سيناء"

استنكر الإعلامي أحمد موسى، الحادث الإرهابي الغشيم بالشيخ زويد، الذي أسفر عن استشهاد 28 من رجال القوات المسلحة، مطالبًا الجيش بدك سيناء والقضاء على كل الإرهابيين.

وقال "موسى"، خلال برنامجه "على مسئوليتي"، على قناة "صدى البلد"، منفعلًا: "عايز بكره يكون فيه دم، ومش عايز اسمع جملة (قبض على)، عايز جثث"، مطالبًا بإغلاق القنوات التي تهدف لإسقاط هيبة الدولة، بقوله: "في قنوات زبالة بيخرج فيها إعلاميين بيطالبوا بحرية الرأي مش عاوزينها دلوقتي".

المصدر : Nile Star News+بوابه الوطن

0 التعليقات: